Κυριακή, 16 Ιανουαρίου 2011

το Κίνημα στην Πόλη θέτει στο Δημοτικό Συμβούλιο το ζήτημα των συγκοινωνιών

Στη Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της 14ης Ιανουαρίου το Κίνημα
στην Πόλη έθεσε το ζήτημα των συγκοινωνιών. Συγκεκριμένα, η δημοτικός
μας σύμβουλος Ράνια Νενεδάκη πρότεινε προς το Δημοτικό Συμβούλιο
ψήφισμα εναντίον της αύξησης του εισιτηρίου και ευρύτερα για τα μέσα
μαζικής μεταφοράς τονίζοντας το μύθο του ελλείμματος στις δημόσιες
συγκοινωνίες και ασκώντας κριτική στην πολιτική της κυβέρνησης. Η
πρόταση του Κινήματος στην Πόλη γενικά αντιμετωπίστηκε με ειρωνική
διάθεση από τον δήμαρχο γιατί του θύμισε τα '' φοιτητικά του χρόνια
που κάνανε όλο ψηφίσματα για την Νικαράγουα και τη Χιλή ''. Οι δημοτικοί σύμβουλοι της συμπολίτευσης που αγωνίζονταν να αποδείξουν προεκλογικά ότι είχαν το επίσημο χρίσμα ξαφνικά αρνούνται την κομματική τους ταυτότητα όταν πρέπει να αντιμετωπίσουν την πολιτική της κυβέρνησης που στηρίζουν. Ο πρώην δήμαρχος Καζάκος το έστειλε στις καλένδες. Θετικά
υπερψήφισε την πρότασή μας το κομμάτι της δημοτικής παράταξης του Μαζί
για την Πόλη που πρόσκειται στον Συνασπισμό. Πολύ κακή εντύπωση έκανε η
σχιζοφρενική αποχή του ΚΚΕ. Από τη μία δήλωσε ότι είναι εναντίον της
αύξησης των εισιτηρίων αλλά ότι απέχει από '' αυτού του είδους τα
ψηφίσματα'', εννοεί φυσικά τα ψηφίσματα που ΔΕΝ προέρχονται από το κομματικό του χώρο.
Άραγε σε τι είδους ψηφίσματα συμμετέχει το ΚΚΕ, αν όχι σε αυτά που
στηρίζουν τα λαϊκά και εργατικά συμφέροντα;

Ακολουθεί η πρόταση :


Ψ Η Φ Ι Σ Μ Α

Του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Ζωγράφου στην τακτική
Συνεδρίασή του της 14ης Ιανουαρίου 2011 .



Ο μύθος των ελλειμμάτων στις Δημόσιες Συγκοινωνίες περιορίζει τη συχνότητα των δρομολογίων , την ταχύτητα μετακίνησης και το προσιτό εισιτήριο , υπονομεύοντας έτσι το δικαίωμά μας
Να μετακινούμαστε με ασφάλεια και δωρεάν
Να επικοινωνούμε ελεύθερα
Να εργαζόμαστε
Να ζούμε με αξιοπρέπεια σε βιώσιμη πόλη
ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΓΑΘΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ.
Τα ιδιωτικά μέσα συγκοινωνίας ( αεροπορικές γραμμές , πλοία , ΚΤΕΛ ) επιδοτούνται κάθε χρόνο μέχρι το τελευταίο ευρώ από το κράτος . Αντίθετα στις δημόσιες συγκοινωνίες δεν έχουν δοθεί οι επιδοτήσεις που το κράτος οφείλει από το 1998. Η μη τήρηση αυτής της υποχρέωσης του κράτους , που θεσμοθετήθηκε με το νόμο 2669/98 αναγνωρίζοντας τον κοινωνικό χαρακτήρα των συγκοινωνιών , ευθύνεται κυρίως για τα ελλείματα των μεταφορικών ΔΕΚΟ.

Με το νομοσχέδιο που είναι έτοιμη η κυβέρνηση να καταθέσει στη Βουλή ,
Αυξάνει το εισιτήριο
Μειώνει το συγκοινωνιακό έργο χειροτερεύοντας τις ήδη απαράδεκτες συνθήκες μετακίνησης των εργαζομένων
Μειώνει , μέχρι κατάργησης , την κρατική επιχορήγηση προς τις μεταφορικές δημόσιες επιχειρήσεις
Βάζει τους ιδιώτες στη συγκοινωνία
Δημιουργεί μεγάλο πρόβλημα στους εκατοντάδες φοιτητές που καθημερινά χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς στο Δήμο μας και στις οικογένειές τους.


Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Ζωγράφου, εναρμονιζόμενο με το λαικό αίσθημα ,έτσι όπως εφράζεται και στην περιοχή μας , ευαισθητοποιείται απέναντι στο σοβαρό πρόβλημα της συγκοινωνίας και των μέσων μαζικής μεταφοράς .Αντιλαμβάνεται τη δημόσια συγκοινωνία σαν κοινωνική υπηρεσία και δικαίωμα .
Εκφράζει με ψήφισμά του την ανάγκη του εργαζόμενου δημότη , να μην πληρώσει την αύξηση του εισιτηρίου που έχει ανακοινωθεί και βρίσκεται κοντά στις αγωνίες και στους αγώνες των εργαζομένων, των ανέργων, των φοιτητών και της νεολαίας του δήμου μας.

Δείτε το βίντεο από την συνεδρίαση του Δ.Σ.



Ζωγράφου , 14/01/2011


Tο Κίνημα στην Πόλη υπερψήφισε θετικά την πρόταση της Λαϊκής Συσπείρωσης για τους συμβασιούχους



1 σχόλιο:

  1. σε αυτή τη συνεδρίαση έχει ενδιαφέρον να προσέξει κανείς πρώτον: τι σημαίνει να είσαι φερέφωνο του ΠΑΣΟΚ την εποχή του ΔΝΤ. Ή κάνεις τον χαζό που δεν καταλαβαίνει (πρώτη περίπτωση) ή ως πασπίτης που έχεις μάθει να απολογείσαι για την κυβέρνηση κάνεις τον εξυπνάκια... και στις δύο περιπτώσεις φαίνεται η απουσία κάθε ορθολογικής υπεράσπισης των μέτρων της κυβέρνησης ακόμα και από τους υπερασπιστές της...
    όσο για το ΚΚΕ σκύλος που γαυγίζει δεν δαγκώνει... το επιχείρημα της μη στήριξης της πρότασης του ΚΚΕ είναι απλά σαθρό και αποδεικνύει ότι στην πράξη το ΚΚΕ δεν βοηθά στην προσπάθεια να προκληθούν εμποδια στην κυβερνητική πολιτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

δε θα δημοσιεύονται σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο