Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

Όχι στην αύξηση των εισιτηρίων







Όχι στην αύξηση των εισιτηρίων
Όχι στη διάλυση των δημοσίων αστικών συγκοινωνιών
Αλληλεγγύη στον αγώνα των εργαζομένων στα ΜΜΜ


Κυβέρνηση και Τρόικα (ΕΕ, ΕΚΤ, ΔΝΤ) διαλύουν τις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες, προωθώντας ένα σχέδιο σταδιακής ιδιωτικοποίησής τους και εξασφάλισης των ιδιωτικών κερδών με την:
• επιβολή τεραστίων αυξήσεων στα κόμιστρα, που πλήττουν το λαϊκό εισόδημα
• κατεδάφιση των εργασιακών δικαιωμάτων των εργαζομένων
• υποβάθμιση της ποιότητας των συγκοινωνιακών υπηρεσιών
• αδρή επιδότηση των ιδιωτικών κερδών από τους φόρους που έχουμε πληρώσει για να μας παρέχονται ποιοτικά και δωρεάν δημόσια αγαθά και υπηρεσίες (συγκοινωνίες παιδεία, υγεία, )
Η προπαγάνδα Κυβέρνησης, ΜΜΕ και λοιπών συμμάχων ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ
Επικαλούνται τα ελλείμματα και τα χρέη των Δημοσίων Συγκοινωνιών για να νομιμοποιήσουν τη διάλυσή τους, την επίθεση στους εργαζόμενους και τις δραματικές αυξήσεις στα εισιτήρια
• Από το 2001 οι δημόσιες αστικές συγκοινωνιές επιδοτούνται μόλις με 18% αντί του 70% που ορίζει ο νόμος του 1998 (2669/98) με τον οποίο αναγνωρίζεται ο κοινωνικός τους χαρακτήρας.
• Αντίθετα, οι ιδιωτικές συγκοινωνίες (Αεροπορικές Γραμμές, Πλοία, ΚΤΕΛ, ΟΑΣ Θεσσαλονίκης) επιδοτούνται μέχρι το τελευταίο ευρώ από το κράτος
• Τα χρέη Υπουργείων - δημόσιων οργανισμών προς τις συγκοινωνίες ξεπερνούν τα 500 εκατομύρια €
• Κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ-ΝΔ και διορισμένες διοικήσεις των μπόνους, λόγω της μη τήρησης των προβλεπώμενων από το νόμο υποχρεώσεων του κράτους, οδήγησαν τις δημόσιες συγκοινωνίες στην απαξίωση και στον καταστροφικό τραπεζικό δανεισμό, με τοκοχρεολύσια 1,2 δις. €.
Καταργούν το δημόσιο κοινωφελή χαρακτήρα των μέσων συγκοινωνίας προτάσσοντας την ανταποδοτικότητα και την εξασφάλιση της κερδοφορίας προλειάινοντας το έδαφος για τους ιδιώτες
• Επιβάλουν αυξήσεις – έως 40% - σε εισιτήρια και κάρτες, καλώντας μας να πληρώσουμε τη διάλυση των δημοσίων συγκοινωνιών και τα κέρδη των ιδιωτών που θα ακολουθήσουν.
• Συρρικνώνουν το συγκοινωνιακό έργο, με κατάργηση γραμμών λεωφορείων, μείωση δρομολογίων και συνολική επιδείνωση των συνθηκών μετακίνησης। Προωθώντας εμμέσως και την μετακίνηση με Ι.Χ.
• Εκποιούν την ακίνητη περιουσία και τις υποδομές των δημοσίων επιχειρήσεων στις συγκοινωνίες
Συκοφαντούν τους εργαζόμενους και τον αγώνα τους – κοπρίτες, βολεμένοι, υψηλόμισθοι - προκειμένου να στρέψουν τα λαϊκά στρώματα, που κυρίως χρησιμοποιούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς εναντίον τους .
• Με τη δική μας ανοχή θέλουν να κατεδαφίσουν το δικαίωμά μας στη δημόσια συγκοινωνία και τα εργασιακά δικαιώματα των εργαζομένων, δρομολογώντας απολύσεις, δραματικές μειώσεις μισθών, μετατάξεις, κατάργηση συλλογικών συμβάσεων και εντατικοποίηση της εργασίας.
Οι Δημόσιες Συγκοινωνίες είναι Κοινωνικό Αγαθό και ΟΧΙ εμπόρευμα
Τα μέτρα αυτά δε στρέφονται μόνο ενάντια στους εργαζόμενους/ες στις συγκοινωνίες, αλλά και σε όλους/ες εμάς που χρησιμοποιούμε τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Η επίθεση στα δημόσια ΜΜΜ είναι μια ακόμα επίθεση στα εισοδήματά μας, στον έμμεσο μισθό μας και στην ποιότητα της ζωής μας.
Η υπόθεση των συγκοινωνιών είναι υπόθεση όλων μας
Κοινός αγώνας επιβατών – εργαζομένων για:
• Διαφύλαξη του δημόσιου και κοινωνικού χαρακτήρα των συγκοινωνιών
• Έξοδο των ιδιωτών από τις συγκοινωνίες
• Καθολικά δημόσια και δωρεάν Μέσα Μαζικής Μεταφοράς για όλο το λαό
• Ολοκληρωμένο και ποιοτικό σύστημα συγκοινωνιών για την επαρκή κάλυψη των κοινωνικών αναγκών μετακίνησης και την προστασία του περιβάλλοντος.
• Υπεράσπιση του συνόλου των εργασιακών δικαιωμάτων των εργαζομένων και την κάλυψη όλων των κενών θέσεων
• Νίκη στον αγώνα των εργαζομένων στις δημόσιες συγκοινωνίες
1η Φεβρουαρίου Μέρα Μαζικής Ανυπακοής

Δεν Πληρώνω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

δε θα δημοσιεύονται σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο