Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010

8 σημεία από το ΚΙΝΗΜΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ για την ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ

8 σημεία από το ΚΙΝΗΜΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ για την ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ
1.Την τετραετία που πέρασε ο Δήμαρχος Καζάκος αποπειράθηκε να τσιμεντοποιήσει   τις πλατείες Μερκάτη, Ελευθερίας, Άνοιξης, Πλαστήρα, Αγίου Γερασίμου και Νεκροταφείου. Το πρόβλημα της στάθμευσης ήταν η δικαιολογία για την καταστροφή των τελευταίων ελεύθερων χώρων της πόλης μας . Ο συντονισμός επιτροπών κατοίκων και άλλων κοινωνικών φορέων του δήμου μας κατάφερε να  σταματήσει την καταστροφή μετά από αλλεπάλληλους αποκλεισμούς του Δημαρχείου και άλλες κινητοποιήσεις .

2. Η δικαιολογία είναι αστεία αν αναλογιστεί κανείς ότι ο Δήμαρχος που έχει αποπειραθεί να οικοδομήσει κάθε ελεύθερο χώρο του δήμου μας, τοποθετούταν στα media άλλες φορές για 1200 θέσεις parking, άλλοτε για 1700 και άλλοτε για 2000 πάντα  για το ίδιο σχέδιο.  Αυτό που κρύβεται πίσω από την καταστροφή είναι το κέρδος των εργολάβων, η εκμετάλλευση από κάποιους της δημόσιας περιουσίας. Μάλιστα θα τους επιδοτούσαμε βάση τον αναπτυξιακού νόμου με 40% του έργου και  θα τους πληρώναμε την στάθμευση περί των 150€ το μήνα για να τσιμεντώσουν τις πλατείες μας και να μας τις δώσουν πίσω σε 35 χρόνια!!!  

3. Η δημιουργία των νέων «ιδιωτικών» αυτοκινητόδρομων στον Υμηττό, εκτός της καταστροφής του βουνού, θα μετατρέψουν τον δήμο μας σε δήμο parking των νοτίων προαστίων. Επίσης θα αυξήσουν τρομακτικά τον κυκλοφοριακό φόρτο της περιοχής με ότι συνεπάγεται για την περιβαλλοντική επιβάρυνση της γειτονιάς μας.

4. Στην πραγματικότητα ούτε η σημερινή άθλια κατάσταση της στάθμευσης δεν θα βελτιωθεί. Η μελέτη για το θέμα, του εργαστηρίου αστικού σχεδιασμού του Μετσοβίου Πολυτεχνείου είναι πολύ συγκεκριμένη: «οι προγραμματισμένοι να κατασκευαστούν έξι υπόγειοι χώροι στάθμευσης θα απορροφήσουν λιγότερα αυτοκίνητα από όσα θα προστεθούν στην κυκλοφορία του Δήμου Ζωγράφου, τους επόμενους 24 μήνες. Δηλαδή σε 1 ή το αργότερο 2 έτη, η κατάσταση θα βρίσκεται ακριβώς στο ίδιο σημείο όπου βρισκόταν προ της κατασκευή των γκαράζ».

5.Τόσο ο κ.Καλλίρης όσο και η παράταξη της κας Καφατζάκη δεν τοποθετούνται καθαρά για το θέμα. Από την μια  διαφώνησαν με το έργο του κ.Καζάκου και ταυτόχρονα περιγράφουν θολά ένα άλλο σχέδιο κατασκευής γκαράζ και σε πλατείες του δήμου μας. Με αυτή την πολιτική του ξεπουλήματος της δημόσιας περιουσίας φτάσαμε στην δημοσιονομική ΚΡΙΣΗ και προφανώς η ίδια πολιτική όπως το ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΤΩΝ ΙΔΙΟΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΩΝ δεν μπορεί να είναι η λύση της.

6. Το ΚΙΝΗΜΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ επιμένει να μην χαϊδεύει αυτιά: δεν χωράνε άλλα αυτοκίνητα στον δήμο μας και πρέπει να σταματήσει άμεσα η πολιτική της «ενίσχυσης του αυτοκινήτου» που μοναδικό σκοπό έχει την ανάπτυξη της ιδιωτικής κερδοφορίας εργολάβων αυτοκινητόδρομων και  γκαράζ.

7.Η απάντηση πολύ δε περισσότερο στην εποχή της κρίσης είναι η οικονομία των πόρων της κοινωνίας και του περιβάλλοντος. Αυτό στη μετακίνηση σημαίνει  Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Ο δήμος πρέπει:
α. να διεκδικήσει την επιτάχυνση των σταθμών του Μετρό που έχουν εξαγγελθεί εδώ και 6 χρόνια
β. να πρωτοστατήσει στην κατασκευή ΤΡΑΜ περιφερειακά στα σύνορα του Δήμου εντός του Πολυτεχνείου και Πανεπιστημίου με πρόσβαση για του κάτοικους του Δήμου και ένωση με το σταθμό του Μετρό στην Κατεχάκη
γ. να δημιουργήσει ποδηλατοδρόμους και πεζόδρομους

8. Ένα σχέδιο που συγκρούεται με την πολιτική της αυτοκίνησης και δημιουργεί ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΦΤΗΝΑ μέσα μαζικής μεταφοράς (το οποίο φυσικά είναι αναγκαίο να επεκταθεί σε όλο το λεκανοπέδιο της Αττικής) είναι και το μοναδικό που μπορεί να μας επιτρέψει να ξαναφτιάξουμε την τσιμεντούπολη που ζούμε πείθοντας τους κάτοικους και τους επισκέπτες να αποχωριστούν αρχικά το 2ο και 3ο οικογενειακό αυτοκίνητο και να απελευθερωθούν χώροι για πεζοδρομήσεις και δενδροφυτεύσεις.

Για την δημοτική κίνηση ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ οι μηχανικοί:
ΒΑΚΑΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, ΓΕΩΡΓΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ ΧΡΥΣΑΥΓΗ, ΚΕΡΕΣΤΕΝΤΖΗ ΣΥΛΒΙΑ, ΚΛΑΔΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ, ΤΖΑΝΕΤΑΤΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ, ΤΟΥΛΙΑΤΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ-ΜΙΧΑΗΛ, ΦΛΟΥΔΑΣ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

1 σχόλιο:

  1. Πολύ καλά τα λέτε. Ειδικά το σημείο 6. Πρέπει να μπει τέλος στην επιδότηση του αυτοκινήτου, που μας πουλάνε οι έμποροι αυτοκινήτων και οι μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες της Γερμανίας και της Γαλλίας και όχι μόνο. Το αυτοκίνητο είναι δαπανηρό και περιβαλλοντική κ α τ α σ τ ρ ο φ ή. Πρέπει να το πάρει ο κόσμος χαμπάρι. Τώρα σύστημα συγκοινωνιών πλήρες και άριστο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

δε θα δημοσιεύονται σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο